PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-13 22:22:42
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dilpoe$mh5$1@inews.gazeta.pl>, m...@g...pl
    says...

    > To nie jest kwestia mentalnoSci, ale rzeczywistosci.
    > TU JEST POLSKA!

    Prawda jest taka, ze to tylko wymowka. Kto chce, ten potrafi. Dla niego
    nie ma przeszkody takiej, ze tu jest Polska, ze czegos mu brakuje albo
    na cos nie ma pieniedzy. Dla chcacego - nic trudnego. Ten, kto bedzie
    szukal wymowek, nigdy nie dojdzie do wybranego celu. Ten, kto sie na
    swoim zyciowym celu potrafi skoncentrowac, predzej, czy pozniej go
    osiagnie.

    > Mi tez zalezy, ale zwyczajnie nie mam kasy na szkolenia, bo bezrobocie jest
    > tak duze, ze pracodawcy rozmawiaj? z 49-latkiem tylko dla jaj - jak im sie
    > nudzi.

    Nie trzeba wydawac pieniedzy na szkolenia. Ja obecnie ucze sie stopniowo
    do egzaminow Oracle 10g DBA. Moim celem wyznaczonym na najblizsze 4 lata
    jest zdobycie najwyzszego poziomu certyfikacji OCM DBA, aby znalezc sie
    wsrod 200-300 ludzi na swiecie.

    Jakie ponioslem koszty? 60 USD na ksiazke, ktora przygotowuje do
    pierwszego z 3 poziomow. Choc juz teraz widze, ze wydalem te pieniadze
    niepotrzebnie, bo dokumentacja Oracle'a opisuje poszczegolne zagodnienia
    szerzej, przystepniej i w bardziej uporzadkowany sposob. Koszt
    dokumentacji to koszt sciagniecia jej ze strony Oracle'a. I wydruku paru
    ksiazek w zaleznosci od tego, jaka tematyka nas interesuje. Poniose
    jeszcze koszt pierwszego egzaminu i pewnie nie bedzie to wiecej niz 400-
    500 PLN. Niektorzy wiecej wydaja miesiecznie na fajki i na alkohol.

    ..:: fabio