PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Date: Wed, 29 Jun 2005 11:53:13 +0200

    Re to: Zbyszek Tuźnik [Wed, 29 Jun 2005 11:37:29 +0200]:

    > I w tym momencie polegli wszyscy, którzy mieli cokolwiek
    > wspólnego z rysowaniem? Bo u nich obraz jak najbardziej
    > podlega obróbce logicznej.

    W zasadzie, to powiem Ci ze na bazie tej dyskusji wykopalam
    swoj starusienki blok rysunkowy, i przygladajac sie rysunkom
    pi razy oko z tego samego czasu, widze jednak wyrazne cechy
    wspolne. Owszem, obraz podlega obrobce, ale jednak moge bez
    wiekszego trudu zauwazyc, ze sposob rysowania bardzo mi sie
    od tamtego momentu zmienil.

    Wiec mozliwe, ze cos w tym jest.

    > standardem było (przynajmniej u osób praworęcznych - ale
    > chyba generalnie też) cieniowanie z prawej strony i to nie
    > tylko drzew, ale wszystkiego jak leci - tak jest po prostu
    > wygodniej z "technologicznego" pkt. widzenia.

    Ja wiem, czy latwiej? Przy budynkach, jakichs regularnych
    geometrycznych brylach -- calkowicie sie zgadzam. Ale juz
    przy tym naszym drzewku, nieszczegolnie. Mi jest latwiej
    cieniowanie korony zrobic akurat z lewej strony, chociaz
    fakt, ze na starych rysunkach roznie mam (ale to w sumie
    dlatego, ze zwykle rysowalam patrzac sie na to cos, wiec
    i cieniowanie bylo takie jak w RL).

    Intryguje mnie natomiast kwestia lisci, bo jesli np. ja to
    drzewko narysuje zima, to co wtedy? Ciezko na nie jakies
    liscie pchac ;) A ze charakterek mam jaki mam, to istnieje
    niezerowe prawdopodobienstwo, ze drzewko byloby wlasnie
    albo zimowe, albo zostalo palma z kokosami (tez owoc, nie?)
    albo bylo walniete piorunem albo cos innego w ten desen...

    Kira