  • Data: 2005-06-29 09:57:24
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Maciek Sobczyk [Wed, 29 Jun 2005 10:43:51 +0200]:

    > Kilku zrobiło jeszce inaczej. Narysowało drzewo, bez żadnych
    > podtekstów i prób zafałszowania wyników. Po kilku latach
    > narysowali ponownie. Po nałożeniu kartek na siebie drzewa
    > w piękny sposób nałożyły się na siebie :)

    A to mnie intryguje, jako ze porysowanych przez siebie
    drzewek, niekoniecznie owocowych ;) mam raczej sporo.
    I te 'nowsze' _wyraznie_ roznia sie od starszych... Inna
    perspektywa, inne cieniowania, inny sposob przedstawienia
    malych elementow jak liscie czy kwiatki ;) Co jeszcze
    ciekawsze, probowalam przed chwila przerysowac jedno takie
    swoje drzewko sprzed... uhuhu... -- i nie potrafilam.

    Potrafilbys moze pare slow na temat tego...? Czysta ciekawosc
    to jest, wiec jesli Ci sie nie chce to nie ma problemu :)

    Kira