PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-29 09:58:11
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Jun 2005 11:53:13 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Intryguje mnie natomiast kwestia lisci, bo jesli np. ja to
    > drzewko narysuje zima, to co wtedy? Ciezko na nie jakies
    > liscie pchac ;) A ze charakterek mam jaki mam, to istnieje
    > niezerowe prawdopodobienstwo, ze drzewko byloby wlasnie
    > albo zimowe, albo zostalo palma z kokosami (tez owoc, nie?)
    > albo bylo walniete piorunem albo cos innego w ten desen...

    Istnieją też w sporej ilości tzw. wsiowi (do których sam się zaliczam) -
    którzy wiedzą, że od kilkunastu drzewo owocowe wyglada mniej więcej jak
    krzak poimidora szklarniowego. :) Sadzi się toto w rzędach o szerokości
    2,5m, w odległosci pół metra jedno od drugiego :)

    --
    Poprzedni sig mi się znudzil, a nowego nie wymyśliłem.

    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pł>