PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-29 10:12:37
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > Ja wiem, czy latwiej? Przy budynkach, jakichs regularnych
    > geometrycznych brylach -- calkowicie sie zgadzam. Ale juz
    > przy tym naszym drzewku, nieszczegolnie.

    No może, bądź co bądź drzewa występowały tam jako dodatek li i jedynie,
    więc ich cieniowanie musiało być podporządkowane reszcie.

    > Intryguje mnie natomiast kwestia lisci, bo jesli np. ja to
    > drzewko narysuje zima, to co wtedy?

    Jesteś w stanie narysować drzewo zimą tak, aby wiadomo było, że jest
    owocowe?[1] Chapeau bas. :)

    Ciezko na nie jakies
    > liscie pchac ;)

    Ano...

    A ze charakterek mam jaki mam, to istnieje
    > niezerowe prawdopodobienstwo, ze drzewko byloby wlasnie
    > albo zimowe, albo zostalo palma z kokosami (tez owoc, nie?)

    Nie jestem pewien, nie czytałem ostatnich doniesień z Brukseli :)

    > albo bylo walniete piorunem albo cos innego w ten desen...

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] oczywiście nie mam tu na myśli marnych sztuczek w rodzaju
    zostawiania jakichś przemarźniętych jabłek.