PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pl.praca.oferowana
    Date: Tue, 18 May 2004 20:08:14 +0000 (UTC)

    Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> wrote:

    > A ja zadam pytanie - dlaczego np. ogłoszenie ma być poprawnie zakodowane?

    Bo takie są wymogi techniczne. Przedyskutowane notabene na tej grupie. Nie
    rozumiem (to moje własne prywatne zdanie), dlaczego ppo akurat ma być grupą,
    na której nikt nie może szanować netykiety.

    > Czy - jeżeli nie jest poprawnie zakodowane to na pewno jest "niesolidne"?

    Nie. To po prostu zawiera krzaki.

    > FAQ ma kilka punktów istotnych, ale bez przesady. Jest ogólnym zwyczajem że
    > w hierarchii pl nie przesyła się postów w HTML - ok, ale to jest zwyczaj -
    > patrz konik bujany itp..

    Jaki to ma związek z ppo?

    > Ja bym FAQ skrócił do minimum, np.:
    > - ma być podany opis pracy/stanowiska/zlecenia
    > - ma być podany sposób kontaktu
    > - w temacie ma być miasto + krótkie określenie stanowiska (ale tu też bym
    > dyskutował)
    > I już - reszta nie jest z punktu widzenia _OGŁOSZENIA_ o pracę istotna.

    Ale jest istotna jeśli chodzi o formę i sposób korzystania z Usenetu.

    --
    Przemysław Maciuszko