PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-19 11:01:30
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
    news:c8feaf$kj6$1@inews.gazeta.pl...
    > A komu przeszkadzaja krzaczki, np. mnie.
    > Nie znosze czytac postow ze zlym kodowaniem i po to grupa jest moderowana
    > zebym tego czytac nie musiala.

    Z drugiej strony, jesli na grupe posta puszcza osoba, ktora z komputera
    skorzystala TYLKO po to, zeby puscic ta oferte, to takie ogloszenie nigdy
    sie tu nie pojawi...

    Rozumiem, ze FAQ jest potrzebne. I przeciw temu nic nie mam, ale sa sytuacje
    nie ujete w FAQ (bo ciezko wszystko przewidziec) i w takich sytuacjach upor
    moderatora przy sztywnych zasadach jest IMHO bez sensu.

    Bo jesli szukam korepetytora, to co mam wpisac jako forme wspolpracy? praca
    na czarno, jak sugerowal moderator? Przeciez to na starcie dyskwalifikuje
    moje ogloszenie... A jak pracuja osoby, ktore daja korepetycje, wszyscy
    wiedza...

    Kania