PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-19 10:28:03
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> wrote:

    > I co skutkuje (skutkowało?) permanentnym "zatwardzeniem" przy publikacji
    > ogłoszeń.

    Z takimi problemami, to do lekarza się idzie.

    > Wiesz - grupa ma być użyteczna. Jak się szuka osoby do jakiegoś drobiazgu -
    > to zwykle potrzebna odpowiedź szybko ... Jeżeli robi poważną rekrutację -
    > to wtedy newsy są jednym z kanałów poszukiwań... Ale generalnie - cechą
    > grup jest _szybkość_ publikacji. Co PPO straciło...

    Bez przesady. Grupa jest moderowana od zawsze. Nie widzę natomiast powodu do
    robienia z ppo słupa ogłoszeniowego 'dla wszystkich'. Dla mnie te zasady są
    minimum poziomu technicznego jaki powinien spełnić _każdy_ użytkownik grup
    dyskusyjnych niezależnie od tego jak zamierza z nich korzystać.

    > dlaczego sobie chcą komplikować życie. Dobrze że odsiewają spam i zostają
    > ogłoszenia - ale po co bawić się w sprawdzanie kodowania, nagłówków itp...

    Już powiedziałem. Bo tak zostało to przedyskutowane na tej grupie.

    > Nie - ale tak samo na innych grupach mogą być posty niezgodne z zasadami -

    Ale ta grupa jest moderowana.

    > i to czytający decyduje czy ważniejsza treść czy forma. Po co do tego kogoś
    > zmuszać?

    Kiedy ostatni raz zastanawiałeś się nad instytucją moderacji?

    > poradzi. A to naprawdę nie jest istotne przy ogłoszeniu - przy okazji
    > świadczy trochę o ogłoszeniodawcy - ale to poszukujący pracy decyduje czy
    > bawi go zwracanie uwagi na formę.

    j.w.

    > A dlaczego biedny moderator ma to pilnować????

    Bo jest moderatorem?

    > Wiesz - niech sprawdza czy są podstawowe "elementy" pozwalające uznać że
    > jest to ogłoszenie i już...

    Tia. I zaraz zaleje nas spam tych, którzy myślą tak jak Ty - że wystarczy
    napisać 2 słowa, nieważne jak i gdzie - a pracownicy się znajdą.

    > chociażby dlatego że niezbyt często (poza HR-em) osoba będzie puszczać
    > ogłoszenia cyklicznie. A jak duży odstęp czasowy i nie korzysta z grup na
    > codzień - to i tak zapomni ;)

    Mylisz się. Z reguły taka osoba jednak wynosi te informacje i przy
    korzystaniu z newsów robi to już we właściwy sposób.

    --
    Przemysław Maciuszko