PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-16 21:47:17
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > Ale średnia krajowa to nie jest "klepanie biedy".

    Ty mu proponujesz bulki z masłem w osiedlowym
    sklepiku i komunikację miejską. To jest wiązanie
    końca z końcem.
    Sama kultura przez male "k" i "przyjemności",
    to są wydatki na poziomie średniej krajowej.
    Powiesz, że można życ bez tego, ale co to za życie?
    On potrzebuje wolności. Potrafisz to zrozumieć?