PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 18:12:22
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "PawełW" w wiadomości news:bhd7aa$p53$1@nemesis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Z ortografią jest tak jak z lękiem wysokości, jedni mają,
    > inni nie i ci inni nie bardzo mogą zrozumieć jak to jest mieć.
    > I mogę Cię zapewnić iż samo czytanie nie wystarczy.

    Mialem i mam spore problemy z ortografia. Do tego dochodzilo notoryczne
    mylenie "p" z "b". Nie wiem czy to dysortografia (badz dysleksja) -
    nigdy nie bylem na badaniach. Dyktanda... to byla masakra ;-) To bylo
    dziwne biorac pod uwage, ze od malego czytalem bardzo duzo.
    Wszystko zaczelo sie zmieniac chyba z chwila, gdy uzyskalem dostep do
    sieci. Wtedy juz nie tylko czytalem, ale pisalem bardzo duzo. Obok mnie
    lezy slownik ortograficzny, po ktory siegam bardzo czesto. Teraz juz
    siegam po niego duzo rzadziej niz kiedys ;-)

    Gdyby jeszcze oduczyc sie pisac po polskawemu ;-P

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/