PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 22:45:13
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1ny5hidknw116$.dlg@Lia.pyry.net...
    > Dnia 2003-08-14 00:22:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych
    okolicznościach
    > przyrody grupowicz *Nnnn* skreślił te oto słowa:

    > Ktos kogos pod pistoletem zmusza?
    > Są studia wieczorowe, są zaoczne...

    A te formy studiowania też dają zwolnienie z ZUS?

    > a na piatym roku na wielu kierunkach pogodzenie pracy i nauki jest
    smiesznie proste.

    Nie na każdych.
    Mi tego mówić nie musisz - sam tak pracowałem (było to daaawno temu - dla
    Ciebie to ja jestem dziadek - 10 lat różnicy - więc pozwól, że uznam swoje
    doświadczenia za bogatsze i pełniejsze w opisywaniu rzeczywistości).

    howuser&userid=39102

    to zdjęcie, to lekko nieostre jest