PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 20:00:35
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "JKorr" <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się, że sekretarka na powinna znać język polski.
    Nie chodzi mi o sporządzanie aktów prawnych, ale np. korespondencji z inną
    firmą.
    Szef nie będzie pisał wszystkich listów samodzielnie. W niektórych
    przypadkach nawet
    nie będzie ich dyktował (brak czasu, chęci, weny twórczej itp.)
    Pojawia się wtedy hasło: Pani XXX proszę napisać do firmy YYY prośbę o
    wyjaśnienie
    sprawy ZZZ.
    Czy sądzicie, że ktoś kto nie potrafi poprawnie napisać CV poradzi sobie z
    takim zadaniem??