PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 22:54:20
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przejmuj sie, na ta grupe pisuje bardzo duzo frustratow, ktorzy
    > swoja zlosc wylewaja na pracodawcow badz kogokolwiek, kto zwrocilby
    > uwage na niskie kwalifikacje ubiegajacych sie o prace czy w ogole
    > osmielil sie ich skrytykowac.

    Jak narazie nie spotkałem się ,zebyś kiedyś (choć raz ) pozytywnie
    wypowiedziała się na jakiś temat. Jak możesz komuś dokopać, to wtedy masz
    głos. I co z tego, że wielu jest frustratów??? Odkryłaś Amerykę, czy chcesz
    ukryć swoje frustracje??? Przyjedź tu i pokaż co potrafisz, przcież ty znasz
    wyjście z każdej sytuacji.

    Ty uważasz, że wszyscy zawdzięczają swój los tylko dzięki sobie. Poucz się
    historii Polski troche...Za siatką każdy pies jest odważny i szczeka...