PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-20 07:48:28
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A, czyli jednak kłamiesz w LM. Ja nie musze konstruowac powodów, gdy chce
    > zmienic prace, ja to po prostu wiem.

    Nie kłamię, a jeśli już, to bardzo rzadko. Cała sztuka polega na tym,
    aby umiejętnie wyeksponować (czasem wyolbrzymić, ale _tylko_
    wyolbrzymić) pewne cechy, jednocześnie równie umiejętnie umniejszając
    inne. Ale twardego kłamstwa należy unikać.

    > Jasne, dlatego masz problem z założeniem spółki z o.o i spełnieniem
    > minimalnych wymogów kapitałowych. I tak obraz świetlanej kariery ByleJakiego
    > legł w gruzach.

    Albo nie doczytałeś tamtego wątku, albo nie zrozumiałeś moich intencji.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com