PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: ile zarabia student informatyki?

  • 1. Data: 2004-02-14 21:38:56
    Temat: Re: ile zarabia student informatyki?
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:8b50f660.0402111538.356dd809@posting.google.com
> [...]
    prace
    > w zawodzie. Bede pracowac na umowe zlecenie przygotowujac raporty w pewej
    > duzej firmie. Praca nie jest specjalnie trudna, wymaga znajomosci baz
    > danych i SQL-a, troche matematyki.
    > Moje pytanie jest nastepujace: jutro wybieram sie na ustalanie szczegolow
    > dotyczacych mojej pracy i powiedziano mi, ze stawka godzinowa jest do
    > negocjacji. Nie chce strzelic jakiejs stawki z ksiezyca, powiedzcie mi ile
    > przecietnie moze zarabiac student informatyki wykonujacy w miare prosta
    > prace ( ale wymagajaca pewnej znajomosci tematu) . No i bardzo wazne:
    chodzi
    > o warszawskie stawki.

    ja mam propozycję, aby wreszcie dać tym kapitalistom do zrozumienia, że
    tania siła robocza się skończyła. Wiemy, jest jak jest... ciężko. Pieniądze
    są potrzebne, aby przeżyć...
    za 850 zł brutto to niech pracują:
    zamiatacze, sprzątaczki, zmywacze naczyń w McDonaldzie, sprzątacze i
    odśnieżacze ręczni ulic i chodników !!
    w McDonaldzie sprzedawcy co mają do czynienia z pieniędzmi powinni zarabiać
    minimum 1700 zł brutto ! tyle samo kasjerzy w hiper i super-marketach
    w okienku pocztowym na start minimum 2000 zł brutto ! + premie itp.

    itd. itd... tylko to na to samo wyjdzie, bo wtedy oni będą musieli podnieść
    ceny, więc co z tego jesli w liczbach bezwględnych będziesz zarabiać więcej,
    jesli realnie będzie to tyle samo

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl