PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja

  • 1. Data: 2004-02-14 21:20:49
    Temat: Propozycja
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    Co byscie powiedziele gdyby powstal portal na ktorym by mozna bylo
    umieszczac swoje CV itd za darmo ? oczywiscie wszystko to bylo by w formie
    automatycznej badz manualnej nie wiem jeszcze umieszczanie zdjec itd itp aby
    pracodawcom po prostu zrobic dobrze :)
    tym razem moze pracodawca by placil za przegladanie stron np a nie pracownik
    albo ogolnie wszytsko za darmo nie wiem .. myslcie czy chcieli byscie
    umieszczac na stronach swoje pelne CV i zeby mogl je ogladac kazdy

  • 2. Data: 2004-02-14 21:54:58
    Temat: Re: Propozycja
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Co byscie powiedziele gdyby powstal portal na ktorym by mozna bylo
    > umieszczac swoje CV itd za darmo ?

    A co Ty, wyslales posta 10 lat temu i dopiero teraz dotarl?:)

    Pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2004-02-14 22:14:01
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > tym razem moze pracodawca by placil za przegladanie stron np a nie pracownik

    To wolno brac pieniadze od poszukujacych pracy ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-02-15 10:25:18
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

> [...]
    > automatycznej badz manualnej nie wiem jeszcze umieszczanie zdjec itd itp

    Kolega chyba sie ze śpiączki obudził

  • 5. Data: 2004-02-16 15:18:05
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    hmm a po czym widzicie ze sie obudzilem ze spiaczki ??? o co do pieniedzy od
    bezrobonych to nic tu nie pisze serwis mial by byc w pelni darmowy nie
    liczac pieniedzy za reklamy ew ... takze to jest wasz wybor :)

  • 6. Data: 2004-02-16 15:47:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-16 16:18, osoba przedstawiająca się jako "Paweł Tabaczyński"
    napisała co następuje:

    > hmm a po czym widzicie ze sie obudzilem ze spiaczki ??? o co do pieniedzy od

    Ano po tym, że takich serwisów jest juz parę od paru lat :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 7. Data: 2004-02-16 21:27:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 16 Feb 2004 16:47:13 +0100, "Pe.Ka"
    <c...@t...cy> zakodował:

    >Ano po tym, że takich serwisów jest juz parę od paru lat :)

    Parę, to mało powiedziane.

    A płatnych, dla poszukujących pracy (przynajmniej legalnych) nie ma i
    nie może być :)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 8. Data: 2004-02-18 00:00:54
    Od: "Bronislaw" <p...@p...onet.pl>

    > Parę, to mało powiedziane.
    >
    > A płatnych, dla poszukujących pracy (przynajmniej legalnych) nie ma i
    > nie może być :)

    Autorowi posta chodzilo wyraznie o pobieranie oplat za przegladanie tych CV
    przez PRACODAWCOW, a nie za umieszczanie w serwisie. Co do serwisu to jestem za.
    Kazdy nowy serwis zwieksza szanse na znalezienie pracy...przy odpowiedniej
    strategii dzialania moze byc nawet bardzo konkurencyjny!!! Do dziela panie Pawle.