PracaGrupypl.praca.dyskusje › "informatyk" poszukuje pracy

  • 1. Data: 2004-02-14 19:27:13
    Temat: "informatyk" poszukuje pracy
    Od: p...@p...onet.pl

    >Szukam pilnie pracy w Warszawie lub okolicach. Także tele-praca.
    >Mój dokładny życiorys jest umieszczony pod adresem
    >http://www.komputer2002.com.pl/zyciorys.html

    ciekawe takie duże doświadczenie i chce pracować jako sprzedawca za pewnie
    jedyne 800 zł (brutto) :)))
    nic tylko polecic innym

  • 2. Data: 2004-02-14 19:57:36
    Temat: Re: "informatyk" poszukuje pracy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7cab.000001e0.402e7690@newsgate.onet.pl...

    > ciekawe takie duże doświadczenie i chce pracować jako sprzedawca za pewnie
    > jedyne 800 zł (brutto) :)))
    > nic tylko polecic innym

    ....a okresy przejsciowe w zatrudnianiu cudzoziemcow ;)?

    > --

    ---

  • 3. Data: 2004-02-15 10:34:27
    Od: motto <m...@w...pl>

    krzysztofsf w wiadomości <c0lu4j$f9j$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    1. Tnij posty, to spokojnie mogłeś

    > ---
    2. Delimeter to "-- " (słownie myślnik myślnik spacja)
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    "Nobody will ever need more than 640kB RAM!" Bill Gates, 1981

  • 4. Data: 2004-02-15 10:35:03
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > ciekawe takie duże doświadczenie i chce pracować jako sprzedawca za pewnie
    > jedyne 800 zł (brutto) :)))
    > nic tylko polecic innym

    nie wiem po cholere robic MCSE i pracowac potem jako sprzedawca...slabe
    cele koles sobie stawia :)

    m.

  • 5. Data: 2004-02-15 10:47:06
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 2. Delimeter to "-- " (słownie myślnik myślnik spacja)

    I dokladnie taki ciag wystapil w poscie :-P

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kyo pyta ten bladzi z innymi!

  • 6. Data: 2004-02-15 15:01:30
    Od: motto <m...@w...pl>

    szomiz w wiadomości <c0nilf$ahk$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > I dokladnie taki ciag wystapil w poscie :-P
    >
    > szomiz
    > --
    > Kto pyta nie bladzi?
    > Kyo pyta ten bladzi z innymi!
    U ciebie nie ma spacji dziecko, więc sciagnij sobie stosowną poprawke do
    tego dziadowskiego OE (żeby tej spacji nie wycinał), a co do poprzednika to
    miał on dokładnie to:
    " ---
    Outgoing mail..."
    Czegoś nie rozumiesz, czy na wzrok padło?

  • 7. Data: 2004-02-15 15:39:29
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Ty nie rozumiesz, napisales:
    > 2. Delimeter to "-- " (słownie myślnik myślnik spacja)
    a nie (na przyklad):
    2. Delimeter to linia skladajaca sie z "-- "

    Wiec albo podales niepoprawna definicje delimitera, albo z poprawnej
    wyciagasz pochopne wnioski.

    EOT

    zadowolony z dziadowskiego OE bez poprawki
    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 8. Data: 2004-02-15 15:45:09
    Od: motto <m...@w...pl>

    szomiz w wiadomości <c0o3po$alp$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > a nie (na przyklad):
    > 2. Delimeter to linia skladajaca sie z "-- "
    Teraz to zakręciłeś...

    > zadowolony z dziadowskiego OE bez poprawki
    No twoja sprawa *PLONK* Warning za dwa myślniki bez spacji.

  • 9. Data: 2004-02-15 16:35:37
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Teraz to zakręciłeś...

    ---<space>
    to przy twojej definicji niezabroniony znak i poprawny delimiter

    > No twoja sprawa *PLONK* Warning za dwa myślniki bez spacji.

    Niech sie stanie. Tez mam zly humor, tez nie dostalem zadnej walentynki i
    bez plonka przestanie mi sie ten watek ladnie rozwijac w moim OE.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 10. Data: 2004-02-15 16:38:54
    Od: motto <m...@w...pl>

    szomiz w wiadomości <c0o766$c78$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ---<space>
    > to przy twojej definicji niezabroniony znak i poprawny delimiter
    Nie poprawny to dwa myślniki i spacja właśnie i spacja, nie poprawiłeś tego
    lamko. No to *PLONK* i żegnam.