PracaGrupypl.praca.dyskusje › Netto a brutto.

  • 1. Data: 2004-02-14 15:20:31
    Temat: Netto a brutto.
    Od: "Paweł" <P...@o...pl>

    Witam,

    Chcialem sie poradzic.
    W kalkulatorze placowym wychodzi
    mi, ze 2000 netto to ok. 3000 brutto.
    Tymczasem dostalem informacje, ze jak
    podpisze umowe o prace na 3000 brutto,
    to na konto bedzie mi wplywac 2500 netto.
    Bede wdzieczny na opinie na ten temat.

    Z gory dziekuje,
    Pawel.

  • 2. Data: 2004-02-14 15:29:05
    Temat: Re: Netto a brutto.
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-14 16:20, osoba przedstawiająca się jako "Paweł" napisała co
    następuje:

    > Tymczasem dostalem informacje, ze jak
    > podpisze umowe o prace na 3000 brutto,
    > to na konto bedzie mi wplywac 2500 netto.

    Mi przy zwykłych KU i uldze wychodzi netto 2026.81 więc jakoś Cię
    dziwnie chyba poinformowali. Chyba że jakieś składniki wynagrodzenia
    niestandardowe wchodzą w grę niepodlegające ZUS w tych 3000.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-14 16:29:03
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tymczasem dostalem informacje, ze jak
    > podpisze umowe o prace na 3000 brutto,
    > to na konto bedzie mi wplywac 2500 netto.

    Tylko przy umowie o dzieło mogą być zbliżone relacje między
    wynagrodzeniem brutto a netto.
    Również przy umowie zlecenia zawartej ze studentem lub uczniem, który
    nie ukończył 26 lat.

    wa

  • 4. Data: 2004-02-14 17:46:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/14/2004 4:20 PM, Paweł wrote:

> [...]
    > Tymczasem dostalem informacje, ze jak
    > podpisze umowe o prace na 3000 brutto,
    > to na konto bedzie mi wplywac 2500 netto.

    na pewno nie przy umowie o pracę.
    W sieci jest wiele kalkulatorów, np. www.infor.pl, kalkulatory, brutto
    netto.

    Wyniki

    2026.81 ("normalnie")

    2478.5 ("bez ZUS")

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-02-15 09:14:53
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > dostalem informacje, ze jak
    > podpisze umowe o prace na 3000 brutto,
    > to na konto bedzie mi wplywac 2500 netto.

    Jeśli praca jest związana z przekazywaniem praw autorskich
    (np. programowanie albo grafika komputerowa), to można
    zaznaczyć w umowie o pracę ten fakt i zastosować zryczałtowane
    koszty uzyskania przychodów w wysokości 50%.
    Wtedy netto będzie wychodzić około 2500.

    T.