PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma rekrutacyjna › Re: firma rekrutacyjna
  • Data: 2005-04-08 10:39:14
    Temat: Re: firma rekrutacyjna
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To kto prowadził rozmowę: Ty czy oni? Bez proszenia zaczynałeś się
    > wypytywać?
    > Przecież standardowo najpierw rozmawia się o kandydacie, dopiero na
    > koniec ten drugi może zadać pytania.
    > Nie bardzo mogę sobie wyobrazić, w którym momencie "waliłeś" z grubej
    > rury, zaraz po wejściu na spotkanie? IMHO to raczej brak kultury z
    > Twojej strony (i może dlatego właśnie siadali).

    Oj, mam jedno pytanie - jestes pracujaca?
    A odpowiadajac na Twoj post, to nie walilem od razu, lecz prowadzilem
    rozmowe.
    Rozmowa polega na zadawaniu pytan oraz odpowiadaniu na nie. Jesli
    siedzisz u przyszlego pracodawcy jak na kazaniu i modlisz sie o pytania,
    to osobiscie zycze powodzenia...

    Pozdrawiam,

    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    www.sprzedaz.org - Szkolenia sprzedażowe, bezpłatne artykuły i porady na