PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo czy oszustwo? › Re: chałupnictwo czy oszustwo?
  • Data: 2002-05-28 16:37:40
    Temat: Re: chałupnictwo czy oszustwo?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Roman Kubik napisał:

> [...]
    (...)

    > PZU tez kupilo jakistam budynek UCZCIWIE (tzn. umowa nie miala wady prawnej)
    > a jednak rozne takie NIKi itp. dobieraja sie komu trzeba do d..pupy!.

    > zgodnosc z prawem to uczciwosc nieco innego rodzaju ;-)

    Nie wiem jak było z PZU, bo papierów nie widziałem, ale jak ja piszę, że
    ktoś kradnie i słyszę, że takie jego prawo - to być może inni też to
    słyszą, a jako ludzie czynu robią z tego użytek.
    Obaj dobrze wiemy, że interesiki typu "adresowanie" to w większości
    szwindle; zaraz ktoś napisze, że jak mi się nie podoba, że ktoś kradnie,
    to mogę sam też kraść i wszystko będzie OK.

    Dogbert