PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo czy oszustwo? › Re: chałupnictwo czy oszustwo?
  • Data: 2002-05-29 06:15:38
    Temat: Re: chałupnictwo czy oszustwo?
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "interweb" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ad025j$5us$1@news.tpi.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów,
    >
    > Mam pewne pytanie, a własciwie prośbę:
    > Czy ktoś z Was, lub Waszych znajomych mże wypowiedzieć sie na temat
    > oferowanych, dość często, prac chałupniczych, typu: regeneracja kaset,
    > adresowanie kopert itp.
    > Jak to, co obiecują, ma się do rzeczywistości i czy w ogóle warto
    > interesować sie tego typu ofertami?
    > Może ktos z Was ma jakieś dobre, lub złe doświadczenia z w/w ofertami?
    > Bardzo prosze o kilka słów.

    Nie mialem takich kontaktow, ale slyszalem,
    ze bywaj problemy.
    Zdaje sie, bywaja problemy z odbiorem pracy.
    Czyli: Ty pobierasz towar, placisz za niego, wykonujesz
    prace i ... nikt go nie odbiera.

    Krotko mowiac: jesli chca od Ciebie jakichs pieniedzy,
    zapomnij o tym - firma ma Ci placic, a nie
    pobierac pieniadze na dziendobry.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914