PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo czy oszustwo? › Odp: chałupnictwo czy oszustwo?
  • Data: 2002-05-28 17:55:05
    Temat: Odp: chałupnictwo czy oszustwo?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "interweb" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ad025j$5us$1@news.tpi.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów,
    >
    > Mam pewne pytanie, a własciwie prośbę:
    > Czy ktoś z Was, lub Waszych znajomych mże wypowiedzieć sie na temat
    > oferowanych, dość często, prac chałupniczych, typu: regeneracja
    kaset,
    > adresowanie kopert itp.
    > Jak to, co obiecują, ma się do rzeczywistości i czy w ogóle warto
    > interesować sie tego typu ofertami?
    > Może ktos z Was ma jakieś dobre, lub złe doświadczenia z w/w
    ofertami?
    > Bardzo prosze o kilka słów.

    Wstyd się przyznać, ale w 1997 roku (może to mnie wytłumaczy, że wtedy
    jeszcze nie do końca było wiadomo co to jest) zapragnąłem zostać
    obrzydliwie bogatym i zainteresowałem się taką "pracą".
    Po wysłaniu koperty ze znaczkami za kilka złotych (po to komu??? -
    pewnie potem je wykorzystują) otrzymałem "skróconą instrukcję", w
    której było tak namieszane, że aż strach (przewijające się co chwilę
    słowa "praca", "biznes", "firma" itp bzdury). Jedno z tego pisma
    wynikało - jeśli zamówię pełny opis działalności (za ok.30 zł), to już
    niedługo będę bogaty.
    No cóż - zamówiłem....
    I co - domyślacie się co tam było?
    Tak - macie rację! Instrukcja krok po kroku jak szukać i robić w balona
    takich jeleni jak ja.
    Wszystko w stylu "daj ogłoszenie w poczytnym dzienniku", "poszukaj
    wśród znajomych" itp.
    Jeśli mogę cos doradzić, to nie zabieraj się za takie "interesy". Nie
    za bardzo wierzę, że można na tym uczciwie i bez wyrzutów sumienia coś
    zarobić.
    Ja nie słuchałem znajomych o mnie ta nauka kosztowała prawie 30 zł i
    kaca moralnego.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48502 55 30 30 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###

    P.S.
    A jak ładnie nazywał siebie człowiek, który mi to przysłał - coś w
    stylu Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Cośtam cośtam"
    mgr. Jan Kowalski (zwróćcie uwagę na tę kropkę po mgr - była tam!!!).