PracaGrupypl.praca.dyskusjechałupnictwo czy oszustwo? › Re: chałupnictwo czy oszustwo?
  • Data: 2002-05-29 11:50:31
    Temat: Re: chałupnictwo czy oszustwo?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coz w tym dziwnego. Sam znam autentycznego, swiezo upieczonego magistra, ktory
    > mowi "poszlem" (caly czas, nie zeby mu sie czasem pomylilo).

    Podawanie tytułu naukowego służy celom manipulacyjnym: część
    społeczeństwa ulega autorytetom, a za taki można poniekąd uznać osobę,
    która ukończyła jakąś uczelnię. Tylko mgr, bo profesor byłby
    niewiarygodny. W wymienionym przypadku chodzi o to, by był to ktoś
    jednocześnie "z autorytetem" i niezbyt wysoko na drabinie społecznej.
    Z kropką czy bez - szwindelek.

    Dogbert