PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete kolo !!! › Re: Zamkniete kolo !!!
  • Data: 2002-02-23 20:44:26
    Temat: Re: Zamkniete kolo !!!
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a58sov$n8o$1@news.onet.pl...

    > Jeśli chodzi o tą ekstraklasie to był przykład. PRZYKŁAD, PRZYKŁAD,
    > PRZYKŁAD,
    > jak postępują najlepsi, można się wiele od nich nauczyć, ale kolega widać
    > odporny na naukę. Trudno;(

    A nie spotkałeś się z opinią, że te Anderseny czy jak tam sie teraz
    nazywaja, PWC itd. są obecni na wszystkich Dniach Kariery, konkursach Grasz
    o staz
    itp itd. nie tylko i nie przede wszystkim dlatego, ze poszukuja tak wielu
    tak wspaniałych ale przede wszystkim w ramach bezpłatnej autoreklamy ?
    Że nawet jak sie nie zmieścisz w tych 100 osobach werbowanych przez nich
    rocznie to zostanie Ci przekonanie takie jakie właśnie masz o nich
    i np. jeśli kiedyś będziesz jakimś decydentem to łatwiej podpiszesz
    horendalny rachunek za osobodzień pracy konsultanta?
    A efekt uboczny to nierealne oczekiwania w stosunku do tej masy firm, które
    wczesniej czy później zatrudnią tę masę absolwentów.