PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
  • Data: 2008-12-31 17:10:53
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Jesli termin wypłaty masz w umowie, albo w innym dokumencie (np. regulamin
    > wynagradzania), to oczywiście, za każdy dzień opóźnienia należą Ci się
    > odsetki.

    Na szczescie dostalem dokument, ktory mowi jasno, ze wynagrodzenie
    powinienem dostac do 10-tego.

    > Co więcej, jeśli przez opieszałośc pracodawcy poniosłeś dodatkowe koszty
    > przewyższające te odsetki, to możesz żądać ich zwrotu, przy czym musisz
    > miec te koszty dobrze udokumentowane.

    Niestety, tutaj niewiele zdzialam.

    > Brak pieniędzy to słaby, zas wyciąg z konta istotnie, mocny, o ile
    > połaczony z dowodem, że pieniądze tam danego dnia powinny być.

    A wiec mam mocny :)

    > Ja tam mam szczęście, bo pracuje w takich firmach, że płaca jak w zegarku
    > ;)

    Na szczescie teraz tez dostaje pieniadze w terminie :)

    BTW: podales wzor na obliczenie pensji za czesc miesiaca. Czy dni, w
    ktorych bylem na urlopie liczy sie dokladnie tak samo jak dni przepracowane?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos