PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
  • Data: 2009-01-01 20:43:14
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - zalozmy, ze zloze wniosek do sadu pracy a pracodawca na drugi dzien
    > przeleje mi pieniadze. Co w takim wypadku?
    To pracodawca ma udowodnić, że ci zapłacił.

    > Sprawa zostaje umorzona? Czy ktoras ze stron pokrywa koszty sadowe, jezeli
    > nie dojdzie do rozprawy? Jezeli tak to ktora?
    Teoria jest całkiem inna niż praktyka.
    Praktycznie pieniądze są nie odzyskania.
    Nie zawracaj sobie tym głowy, możesz zaś napisać coś do państwowej inspekcji
    pracy.
    Co prawda pracodawca podetsze sobie jak oni napiszą by wypłacił forsę,
    ale pracodawca będzie musiał zapłacić karę, straci na tym .
    Będziesz miał odrobinę satysfakcji.

    > - czy mozna rozwiazac ten problem na jednej rozprawie, czy moze tego typu
    > sprawy ciagna sie troche dluzej?
    Nie, pierwsza jest zawsze tak zwana rozpoznawca, ławnicy sa nieobecni
    i tak to uzasadniając praktycznie sąd nie wyda wyroku.

    > - czy mozna zadac jakiegos odszkodowania ...
    Jedynie odsetki ustawowe. Ale wybij to sobie z głowy.
    Mam doświadczenie. Moja sprawa jest doskonale udokumentowana dla sądu.
    Dokumenty jakie sobie sobie sąd zażyczy i jeszcze więcej (umowa z kwotą,
    druki dla zusu ile było płacone, pismo z inspekcji żeby wypłacić,
    wypowiedzenie normalne i wiele jeszcze ....)
    Sprawa z 2001 roku (luty, pieniądze za styczeń) dotąd nie mam pieniędzy, a
    nawet wyroku.
    Zarabiałam wtedy 2500netto.
    A co mam?
    Stszelano do mnie w sądzie pracy, pobito mnie, policja zrabowała mi
    komputer.
    Policja złamała rękę wymuszając bezskutecznie zeznania.
    Bardzo zniszczone zdrowie, ..... Niecały miesiąc temu napadnięto mnie,
    kolejny raz ktoś wymuszał na mnie bezskutecznie podpis.
    Nie idź tą drogą są inne metody na życie.

    > Interesuje mnie rowniez sprawa podatkow. Pracodawca wyslal mi PIT, z
    > ktorego wynika, ze zarobilem pewna sume pieniedzy. Problem w tym, ze tych
    > pieniedzy przeciez jeszcze nie dostalem i do konca roku prawdopodobnie nie
    > dostane. Czy pracodawca jest wporzadku z Urzedem Skarbowym?
    Napisz do urzędu skarbowego, oni (firma) będą mieć kłopot, taka mała zemsta.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo