PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
  • Data: 2008-12-31 15:15:25
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Dec 2008 15:59:37 +0100, Tomek[TK] napisał(a):

    > W moim wypadku to chyba 10 kazdego miesiaca(tj od lutego do listopada) :)

    Jesli termin wypłaty masz w umowie, albo w innym dokumencie (np. regulamin
    wynagradzania), to oczywiście, za każdy dzień opóźnienia należą Ci się
    odsetki.
    Co więcej, jeśli przez opieszałośc pracodawcy poniosłeś dodatkowe koszty
    przewyższające te odsetki, to możesz żądać ich zwrotu, przy czym musisz
    miec te koszty dobrze udokumentowane.

    > Wydaje mi sie, ze brak pieniedzy na koncie to mocny dowod.

    Brak pieniędzy to słaby, zas wyciąg z konta istotnie, mocny, o ile
    połaczony z dowodem, że pieniądze tam danego dnia powinny być.

    > Bardzo dziekuje za odpowiedz. Szczesliwego Nowego Roku, bez problemow z
    > pracodawca :)

    Ja tam mam szczęście, bo pracuje w takich firmach, że płaca jak w zegarku
    ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356