PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
  • Data: 2009-01-01 21:29:29
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, widziałem to na własnej sprawie, kiedy byłem powodem.
    Musisz mieć plecy, albo ktoś ci bliski znajomy,
    ewentualnie sam jesteś w skorumpowanoej mafi.

    Operuje medyk polityka, ogląda go i mamrocze:
    obojczyk jest, żebro jest, łopatka też,
    ale gdzie ten kregosłup? Gdzie ten kręgosłup?
    Nie mogę znaleźć....

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo