PracaGrupypl.praca.dyskusjeZalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp. › Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
  • Data: 2009-01-01 21:01:22
    Temat: Re: Zalegle wynagrodzenie, sąd pracy, odszkodowanie itp.
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po wyznaczeniu rozprawy ławnicy są obecni od początku.
    Bzdura. Pewnie sąd widziałeś tylko na obrazku.

    > Reszty nawet nie chce mi się komentować.
    Pewnie jesteś prawnikiem działającym w imieniu klienta na jego(klienta)
    szkodę.
    To w Polsce norma, a dla autora wątku dodatkowe ostszeżenie.
    Mi pszydzielono prawnika z użędu zdaje się 4 lata po rozpoczęciu procesu i
    działali na moją szkodę.
    Np. jeden oddał na sali sądowej podczas rozprawy __oryginał__potwierdzenia
    nadania ważnego pisma mojemu byłemu pracodawcy. Musiałam potem pisać pisma
    na pocztę by mieć potwierdzenie , że list dotarł.
    Oczywiście stawia to też w niezwykle korupcyjnym świetle także sędzinę,
    bezczelną, bo zabroniła mi się odzywać.
    Co jeden prawnik to był gorszy.
    Sędziowie za kraty!
    Zamienić sądy na więzienia, prawnicy - pszestępcy już tam są.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo