PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
  • Data: 2005-02-15 16:43:20
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > właśnie, że nie, to był punkt 4. rzucony jako hasło,
    > jakiś konkrecik jeśli można

    Jak nie jak tak:)

    Pozapłacowe formy motywacji, przykłady:
    1. Słowne
    2. Buduj pozytywny wizerunek siebie jako pracodawcy jak i samej fimry
    3. Kup mu karnet na silownie, basen - cokolwiek (wlasnie, w firmie
    "bliskiego mi inf" chłopaki mają wykupiony karnet na siłownie, saune, piłke
    nożną itp - korzysta jak ma ochote)
    4. Kup mu szkolenie takie jakie by chciał (oczywiscie związane z pracą)
    5. Określ scieżke kariery u Ciebie w firmie (jeśli takowa jest)
    6. Daj laptopa, komórke, samochód firmowy
    6. Zatrudnij mnie jako swojego doradce biznesowego ;)