PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-08 20:40:38
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Słota wrote:
    > W praktyce obie technologie s? bardzo do siebie podobne.

    Tylko, że jedna istnieje i rozwija się od kilku lat a druga dopiero
    powstaje.

    Jedna jest wspierana przez grupę producentów, druga przez jedną firmę (o
    dużym potencjale marketingowym).

    > Wydaje mi sie^ te?, ?e .NET be^dzie bardziej popularne.

    Java jest bardziej popularna. Moim zdaniem .net nie będzie bardziej
    popularne.

    > Wiele ,,rekiniastych'' firm be^dzie
    > preferowa? jednak J2EE

    Wiele małych firm preferuje Javę, bo jest tańszą, dojrzałą, otwarta
    technologią.

    --
    Marcin Caban