PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-09 17:00:33
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JetSetWilly wrote:
    > obrze żeby w końcu istniała jedna 'fabryczka' narzędzi programistycznych...Ta
    > różnorodność jest dość uciążliwa na rynku pracy np.

    Przecież właśnie różnorodność sprawia, że wszystko się rozwija i
    udoskonala. Monopol jest niezdrową sytuacją w każdej dziedzinie.

    Dodatkowo dzięki różnorodności możesz wybrać rozwiązanie najlepiej
    pasujące do danego zagadnienia lub najbardziej wygodne dla Ciebie.

    > Nie mam nic przeciwko temu żeby był to Microsoft.
    > Niewątpliwie jest to firma przygotowana do ekspansji,
    > umiejąca promować swoje narzędzia do wytwarzania oprogramowania. A niestety
    > konkurencji brakuje tej umiejętności.

    Microsoft do monopolista, firma której główną działalnością jest
    marketing a nie tworzenie oprogramowania, nie posiada produktów
    przewyższających jakością produkty konkurencji.

    Czy to nie jest nie na temat grupy ?

    --
    Marcin Caban