PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-09 08:52:54
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio miałem okazję przyglądać się rynkowi pracy w skali międzynarodowej
    (głównie kraje wschodnio azjatyckie) i swoje wnioski oparłem na
    spostrzeniach stamtąd właśnie, zakładając, że to co tam jest dzisiaj, może
    dopaść nas jutro. Tutaj na razie rzeczywiście mało kto pisze w .NET.
    Twórcy ASP.NET zwalili prawie wszystkie fajne rozwiazania z J2EE i dodali
    parę własnych. Ja sam do fanów Microsoftu bynajmniej się nie zaliczam, za
    parę dni zaczynam pracę full-time jako programista J2EE, ale .NET podoba się
    i mam nadzieję, że dalej będzie intensywnie rozwijana jego implementacja
    OpenSource. W polskich warunkach to właśnie ona ma szansę zagrozić kiedyś
    Javie.