PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-09 19:49:57
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JetSetWilly wrote:
    > Gdyby tak było, to ludzie nie zadawaliby pytań takich jak to w tytule

    Tak jest, a to, że ludzie zadają takie pytania oznacza, że nie potrafią
    dokonać wyboru w chwili zadawania pytania. Dokonywanie wyborów nie jest
    proste, trzeba mieć ogólną wiedzę, zapoznać się z zaletami i wadami
    wszystkich rozwiązań, można wysłuchać opinii innych i dopiero potem coś
    wybrać.
    Jak idę po chleb [lub czekoladę - lepszy przykład] do sklepu, to też mam
    problem z wyborem, ale to nie oznacza, że gdyby w sklepie był jeden
    rodzaj chleba [lub czekolady], to byłoby dobrze.
    Dodatkowo, gdyby istniała jedna piekarnia [fabryka czekolady] na
    swiecie, to mogłaby robić niedobry i drogi chleb [czekoladę], a i tak
    wszyscy musieliby kupować u nich.
    To, kurde, strzeliłem wykład o monopolu dla przedszkolaków :)

    --
    Marcin Caban