PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-08 06:26:26
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czas i zapal do nauki. Czy Java & J2EE & EJB,
    > czy tez platforma .NET microsoftu.
    ^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^
    <MOJE WIZJE>

    Microsoft predzej czy pozniej wymiecie jave tak jak wymiotl Netscape'a, tak
    jak wymiotl konkurencje SysOp. na PC, tak jak wymiata powoli Lotus Domino,
    jak wymiata Oracle'a, jak wymiata ... itd.

    I jest tylko kwestia czasu, kiedy to sie stanie.
    Wszyscy zwolennicy javy zaraz powiedza o przenosnosci, a ja pytam: na co
    chcecie przenosic? Na maszyny unixowe, ktore stanowia znikomy procent rynku
    i raczej ich udzial nie bedzie rosl?

    Wybor masz pomiedzy specjalista od technologii przyszlosciowej, w ktorej
    specjalistow bedzie wielu, a technologia ktora bedzie niszowa, za to
    specjalistow malo i pensje wieksze - tak jak z innymi starymi jezykami np:
    Cobol.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM

    Ps
    Wcale nie chce, zeby moje wizje sie sprawdzily.