PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-15 18:25:44
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > To jest sprawa w sumie drobna. Co więcej to pracodawca musi kombinować co
    > teraz zrobić.
    > Możesz walić do niego z PIPy.
    > Zapewne wygrasz.
    > Ale ujawnisz, że potrafisz poszukać pomocy prawnej, powołać się na przepisy
    > itp.
    > Po co?
    > Na następny raz będą wiedzieli.

    Następnego razu nie będzie, bo pracuję w tej firmie do końca czerwca.
    Między innymi dlatego ważny jest dla mnie ten jeden dzień.

    A w ogóle to trzeba zachować proporcje - cały czas mowa o jednym
    malutkim dniu wolnym, nikt tu nikogo nie będzie do przesady
    naciskał...
    Ale fajnie będzie mieć ostatecznie rację :)

    KM.