PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
  • Data: 2009-05-19 09:00:16
    Temat: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Od: g...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On May 18, 11:15 am, Herald <h...@o...eu> wrote:

    > A powiedz no drogi pytku, w jaki sposób pozyskałeś informację że DLA CIEBIE
    > dzień 1 maja jest dniem roboczym? Wszak byłeś na ZLA od jakiegoś tam czasu.
    > Czyżby pracodawca poinformował Cię o takim stanie?

    Wniosek o przyznanie dnia wolnego w zamian za prace w swieto
    podpisywalismy
    gdzies w okolicach 20-25 kwietnia, a ze to bedziemy robic bylo wiadomo
    juz
    kilka tygodni przed weekendem majowym.
    Na zwolnieniu bylem dopiero od srody, przez piatkiem 1 maja.

    > Nie słuchałbym na Twoim miejscu Jotte i nie czekał biernie na rozwój
    > sytuacji. Pracodawca żądał od Ciebie że masz przyjść do pracy tego 1 maja?
    > Masz na to dowód?

    W harmonogramie pracy dlugo przed weekendem majowym ten dzien
    byl roboczy. Do jakiegos czasu otwarta byla tylko kwestia kiedy bedzie
    za to wolne.

    Na czym polegalby ten dowod?

    KM.