PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK czy Wawa? :) › Re: UK czy Wawa? :)
  • Data: 2004-10-24 23:15:19
    Temat: Re: UK czy Wawa? :)
    Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Miejscowosc do ktorej mialbym pojechac to Bradford (obok Leeds),
    > wiec nie byloby tak strasznie drogo :)

    No to może nie być tak tragicznie jak w Lądku wciaż nie bedzie tanio ale
    pomysl sobie że Wawa też jest extremalnie droga 2000 to niewiele jak na
    Wawe.

    > To praca legalna, z dala od Londynu, zalatwiana przez firme
    > rekrutacyjna, pewnie cos jak nasze Work Service - organizuja ludzi
    > do pracy czasowej w innych firmach, wiec trzon zalogi powinni
    > stanowic raczej miejscowi ludzie, a nie emigranci pracujacy na
    > czarno...

    Ale Polacy tutaj nie pracuja na czarno tylko legalnie uwierz to co tu sie
    dzieje po Maju 2004 zaczyna przybierać rozmiary "katastrofy" i mi się to
    wcale nie podoba w niektórych okolicach znajomość jezyka angielskiego jest
    absolutnie nie konieczna do niczego jeżeli znasz Polski bo pracownicy Tesco
    to Polacy a kelnerki w pubach to Polki. Firm w których pracuja już tylko
    Polacy jest tutaj dziesiatki i wciaż przyjeżdzają nowi wiekszość z nich nie
    zna angielskiego i nie bardzo wie co sie dookoła dzieje, mieszkają razem i
    pracują w takich własnie firmach jak ta twoja gdzie agencja ściagneła z
    Polski cała załoge i płaci minimum wage jeżeli masz tu przyjechać i
    zachowywac się tak jak oni to daj sobie spokuj jedz do Warszawy (tam jest
    mniej Polaków hahaha!) bo nie będziesz miał szanse na nic poza pracą za
    najniższą stawke czyli zero odkładania jeżeli chcesz życ lub zero życia
    jeżeli chcesz odkładać.

    > Na spotkaniu rekrutacyjnym byla mowa o pokojach jednoosobowych
    > (chyba z lazienka) wiec nie byloby zle...

    W domu z pokojami jednoosobowymi dla Polaków OK.

    A sa dosc wiarygodni, bo
    > zdobyli nagrode dla najlepszej regionalnej firmy rekrutacyjnej w UK
    > roku 2004, a za cale to organizownanie pracy nie zycza sobie ani
    > grosza do reki.

    No to czego ty się obawiasz hhhmmmm?

    > A nieco wiecej szczegolow, wskazowek? :)

    Nie bardzo rozumiem czego ty oczekujesz, wskazówki dostepne są w ogromnej
    liczbie na miejscu.

    Bo czlowiek zajety praca ma
    > male mozliwosci na aktywne osobiste szukanie pracy...

    To jakaś agencje bedzie szukać dla ciebie pracy w zawodzie aktywnie ty
    będziesz szukał nieaktywnie.
    PoZdro