PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK czy Wawa? :) › Re: UK czy Wawa? :)
  • Data: 2004-10-25 16:13:48
    Temat: Re: UK czy Wawa? :)
    Od: "marek" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MojoJojo" <o...@m...com> wrote in message
    news:clhdr7$nga$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli w okresie gdzie trzeba było miec permit bądz byc członkiem Unii żeby
    > jakaś agencja zajęła sie szukaniem dla ciebie pracy na poważnie mamy rok
    > 2004.

    ja _nie_ mowie o stanie prawnym Polakow w Yorkshire, tylko o wrazeniu
    "ostatni gasi swiatlo" w centrum sporego miasta, o godz 18. Utkwilo mi w
    pamieci, bo doswiadczylem tego pierwszy raz 10 lat temu - i potem przy
    kazdej kolejnej wizycie, wlacznie z ostatnia. Stad watpie, zeby nagle w
    AD2004 region zmienil sie w raj. Ale to tylko bardzo pobiezna opinia, plus
    informacje w mass mediach.
    No, ale czlowiek wybral Polske, wiec dyskusja jest juz akademicka.
    btw, nie potepiam, ani nie pochwalam. Jak zwykle argumenty za i przeciw sa
    powazne.

    marek