PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK czy Wawa? :) › Re: UK czy Wawa? :)
  • Data: 2004-10-27 16:56:44
    Temat: Re: UK czy Wawa? :)
    Od: "BartekB" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CR" napisał
    > Przypuszczalnie mowisz o firmie Horizon Re... .
    Jak najbardziej.

    > jakbys mogl napisac co nieco o spotkaniu,
    > tzn co ciekawego mowili wlasnie odnosnie
    > pracy w sektorze administracyjno-biurowym i
    > w IT.

    Biurowa to np. call center, sekretariat - wymagany plynny angielski,
    a reszta zapewnie wg umiejetnosci. Ja z racji nieplynnego
    angielskiego pisalem sie na prace przemyslowa :) Ogolnie z tego co
    mowili pracy jest sporo do wzieca. Poza tym np. na miejscu sa kursy
    angielskiego na Uniwersytecie. Zyczyli sobie ksero zaswiadczenia o
    niekaralnosci, ksero referencji od dwoch wczesniejszych pracodawcow
    i kontakt do nich, ksero dyplomow ukonczenia szkol czy kursow, 2
    zdjecia...

    A sprawa z IT wyszla przy okazji wyksztalcenia, ale to byla kwestia
    "na miejscu pogadamy z pania zajmujaca sie IT, moze cos sie uda".
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."