PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK czy Wawa? :) › Re: UK czy Wawa? :)
  • Data: 2004-10-28 12:49:26
    Temat: Re: UK czy Wawa? :)
    Od: "BartekB" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MojoJojo" napisał
    > Może i dobrze kombinujesz Bartek ale musisz pamietać że istnieje
    tylko jeden
    > sposób nauczenia się jezyka w stopniu płynnym

    Jasne, jezykiem trzeba byc otoczonym, i przede wszystkim nim
    myslec - stad moja znajomosc nie jest plynna :)

    > jedyny sposób to rzucić się na głeboką wode mieć kumpli tylko
    > Angoli, Irishy, Australijczyków czy Francuzów mieszkać żyć i
    pracować z nimi
    > a do spotkanych na ulicy Poldasów mówić po angielsku. Hej

    Ale uznalem, ze lepiej zdobyc nieco doswiadczenia w kraju, by np.
    moc potem wystartowac w Anglii z wyzszego pulapu, niz pakowanie
    ciastek :) Bo jesli cos nie wypali, to wracam do kraju i startuje od
    poczatku.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."