PracaGrupypl.praca.dyskusjeUK czy Wawa? :) › Re: UK czy Wawa? :)
  • Data: 2004-10-27 17:14:15
    Temat: Re: UK czy Wawa? :)
    Od: "CR" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:clojvv$fqb$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Użytkownik "CR" napisał
    > Jak najbardziej.

    > Biurowa to np. call center, sekretariat - wymagany plynny angielski,
    > a reszta zapewnie wg umiejetnosci. Ja z racji nieplynnego
    > angielskiego pisalem sie na prace przemyslowa :) Ogolnie z tego co
    > mowili pracy jest sporo do wzieca. Poza tym np. na miejscu sa kursy
    > angielskiego na Uniwersytecie. Zyczyli sobie ksero zaswiadczenia o
    > niekaralnosci, ksero referencji od dwoch wczesniejszych pracodawcow
    > i kontakt do nich, ksero dyplomow ukonczenia szkol czy kursow, 2
    > zdjecia...
> [...]

    dzieki.

    a pozatym to dobrze kombinujesz- doswiadczenia troszke w polsce,
    a potem w miare mozliwosci...
    tez zastanawiam sie nad UK/Ireland i wlasnie czekam na
    termin rozpoczecia pracy dla firmy w polsce
    [to jeszcze jakos mnie zatrzymalo w polsce- no i zapowiada sie interesujaca
    praca].

    a ogloszenia pracy przegladam reguralnie narazie ;)....