PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-25 17:04:54
    Temat: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: Zbylut <Z...@n...zzz> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <g3rlh7$4f8$1@news.dialog.net.pl> Jotte napisal(a):

    > Posadziłbyś sobie szpiega na własnym kompie, że o kamerze we własnej chacie
    > nie wspomnę?

    w telepracy firma ma zapewnić sprzęt pracownikowi, więc o szpiegu we własnym
    kompie nie ma mowy. Podstawą telepracy jest zadaniowy system pracy, więc
    pracując w domu nie potrzebujesz mieć nadzoru - możesz pracować na 50%
    możliwości, ale masz oddać wynik swojej pracy w terminie.

    > To znaczy jakie konkretnie (wiarygodne źródło konieczne rzecz jasna).

    spalanie_samochodu/1_km ahd_analyst c d Desktop _marcin p pro r s scripts this u
    ilość_km_do_pracy_w_2_strony ahd_analyst c d Desktop _marcin p pro r s scripts this u
    cena_litra_benzyny :)

    Dojazd do pracy zajmuje mi 1h w jedną stronę, auto pali 13l/100km. Korzyści
    czasowe oraz finansowe z telepracy - bardzo widoczne. Pracowałem w tym trybie
    jeden kwartał, stwierdziłem że podstawa to wydzielić w domu jeden pokój na
    biuro, by oddzielić pracę od życia domowego:)

    --
    pozdrawiam, Zbylut