PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-26 17:58:17
    Temat: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: lytnew <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Zbylut pisze:
    > Dojazd do pracy zajmuje mi 1h w jedną stronę, auto pali 13l/100km. Korzyści
    > czasowe oraz finansowe z telepracy - bardzo widoczne.

    Dodatkowo jeśli ktoś mieszka na wsi i musi dojeżdżać do miasta, to nie
    dość, że traci czas, to jeszcze naraża się na niezdrowe i śmierdzące
    miejskie powietrze oraz hałas. Szkodzi płucom i nadwyręża układ nerwowy.
    To także argument, żeby pozostać w domu i znaleźć sobie pracę zdalną.

    Pozdrawiam
    lytnew