PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-26 20:13:58
    Temat: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: "ZASK" <Z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "lytnew" <l...@p...fm> wrote in message
    news:g40lek$2bn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Dodatkowo jeśli ktoś mieszka na wsi i musi dojeżdżać do miasta, to nie
    > dość, że traci czas, to jeszcze naraża się na niezdrowe i śmierdzące
    > miejskie powietrze oraz hałas. Szkodzi płucom i nadwyręża układ nerwowy.
    > To także argument, żeby pozostać w domu i znaleźć sobie pracę zdalną.

    Pracodawca akurat ma gdzieś czy sie narażasz na hałas i niezdrowe powietrze
    :D :D Niestety tak jest, dla pracodawcy zdrowie się liczy wtedy, kiedy nie
    możesz pracować i trzeba płacić za urlop zdrowotny :)

    A co do telepracy - to doskonałe rozwiązanie kiedyś do Polski zawita, ale
    wiadomo Polska o (sto)kilkadziesiąt lat jest w tyle za Europą, więc my tego
    nie doczekamy, raczej nasze wnuki, prawnuki.