PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ? › Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
  • Data: 2008-06-26 20:50:45
    Temat: Re: TELEPRACA - dlaczego tak powoli wchodzi do Polski ?
    Od: "ZASK" <Z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobra, ale dlaczego chcesz tak mocno uprzywilejować właśnie tą formę
    > pracy?

    Bo jest korzystniejsza dla obu stron. I ponieważ sam chciałbym tak pracować
    :) Nie ma nic lepszego!

    Zalety dla obu stron już przedstawiłem. Jak już tutaj ktoś pisał oczywiście
    nie każdy moze tak pracować, nie w każdym zawodzie (glazurnik, pan
    policjant, lekarz czy piekarz muszą pracować w siedzibie firmy czy w
    terenie). Ale około 30% społeczeństwa może telepracować. A zyski dla państwa
    są ogromne.

    W UE kładzie się spory nacisk na rozwój telepracy. Ale oni dostali dwa
    bodźce - ekologiczne problemy i rosnące ceny paliw mobilizują ich do rozwoju
    telepracy. Ja się dziwie cały czas że w Polsce, gdzie pracodawcy ciągle
    narzekają na wysokie koszty nie chcą tych kosztów minimalizować ?!

    Zask