eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
  • Data: 2010-07-23 15:52:27
    Temat: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Od: eth_0 <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 23 Jul 2010 14:04:13 +0200, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    >Jak takie coś powinno (w teorii) wyglądać?

    W teorii dokumentacja powinna być prowadzona na bieżąco tak aby nawet
    nieszczęśliwy wypadek takiego "omnibusa" nie doprowadził do przestoju
    firmy. A dokumentację powinno się robić tak aby Twój następca od razu
    po zajrzeniu do niej wiedział co i jak a nie musiał się domyślać "co
    autor miał na myśli".
    Hasła powinny być przechowywane albo w zalakowanej kopercie i
    zabezpieczone w sejfie lub zarządzane przy pomocy odpowiedniego sejfu.
    Ważne aby były odpowiednie procedury.

    Tyle teoria. W praktyce jak widać wygląda to różnie. IMHO
    najważniejsze to nie palić za sobą mostów bo przyszłość bywa różna ;)
    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce
    http://www.mojeip.net - Adres IP
    http://www.smieszne-zdjecia.tk - Śmieszne Zdjęcia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1