PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Data: 2005-07-03 20:55:08
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-07-2005 o 22:36:21 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

    > kodowanie moze odstraszac tzw. humanistow, wsrod ktorych tez sa
    > pracodawcy i
    > kadrowi z firm zaslugujacych na zainteresowanie.

    Oraz Ty.

    > Wojtku, ja prowadzilam szkolenia z komputerologii dla ludzi z grupy
    > wiekowej

    O mój Boże...

    Przepraszam, naprawdę nie chcę, by było to odebrane jako atak personalny.
    Czy naprawdę nie potrafisz ustawić swojego Outlook Expressa tak, by
    deklarował w nagłówkach używane kodowanie? Nie, nie usprawiedliwia Cię
    okoliczność, że sama nie używasz polskich literek. Cytujesz je, a cytaty
    są częścią Twoich postów.
    Wracając do meritum: naprawdę jest mnóstwo innych niż ppo możliwości
    zamieszczania ofert pracy. Uzytkownicy Usenetu, w szczególności grup
    moderowanych, to dośc specyficzna grupa ludzi którzy przyjmują
    obowiązujące na nich zasady i oczekuja, że inni tez będą je stosować.
    Twoje propoagowanie ppo wśród, jaki ich określiłaś, "humanistów", uznaję
    za równie sensowne, jak reklamowanie samochodów wśród daltonistów.

    --
    Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M.