PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Data: 2005-07-03 21:14:13
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.stcu16gs0ohrn9@donkichot...

    > Oraz Ty.

    Oraz ja.

    > O mój Boże...
    >
    > Przepraszam, naprawdę nie chcę, by było to odebrane jako atak personalny.
    > Czy naprawdę nie potrafisz ustawić swojego Outlook Expressa tak, by
    > deklarował w nagłówkach używane kodowanie? Nie, nie usprawiedliwia Cię
    > okoliczność, że sama nie używasz polskich literek. Cytujesz je, a cytaty
    > są częścią Twoich postów.

    U siebie i na grupie widuje je poprawnie i nikt poza Toba mi sie jeszcze na
    to rzucal. "Srodkowoeuropejskie(ISO)" w ustawieniach miedzynarodowych jak
    widac wystarcza, zeby liczni tu ITowcy nie buntowali sie.
    Przyznaje: nie chce mi sie. Jakby duzo osob sie na mnie rzucilo, ze im cos
    przeszkadza, to bym sie tym zajela. albo jak bym cos chciala wysylac na ppo
    :)

    Odnosnie szkolen: nie boj sie, nie uczylam Internetu. Uczylam Worda i
    Excela.

    > Wracając do meritum: naprawdę jest mnóstwo innych niż ppo możliwości
    > zamieszczania ofert pracy. Uzytkownicy Usenetu, w szczególności grup

    Malo z nich spelnia warunki: ogolnopolskie, o wystarczajacym czytelnictwie,
    bezplatne.

    > moderowanych, to dośc specyficzna grupa ludzi którzy przyjmują
    > obowiązujące na nich zasady i oczekuja, że inni tez będą je stosować.

    Usenet sie demokratyzuje, czy to sie nam podoba, czy nie.

    > Twoje propoagowanie ppo wśród, jaki ich określiłaś, "humanistów", uznaję
    > za równie sensowne, jak reklamowanie samochodów wśród daltonistów.

    Dlaczego? Glownym celem ppo jest wzajemne odnalezienie sie przez pracodawce
    i pracownika. Sensowna jest polityka sluzaca temu, zeby czytelnik otrzymywal
    tylko powazne oferty - bez spamu, bez braku informacji o wymaganiach,
    kontakcie, formie umowy. Dyskryminowanie oferty wedlug tych kryteriow
    powaznej pod katem wiedzy technicznej wysylajacego nie sluzy w zaden sposob
    ochronie przecietnego czytelnika przed obejrzeniem oferty merytorycznie
    niewartosciowej. A moderacja na ppo powinna sluzyc wlasnie temu - nie
    marnowaniu czasu czytelnika na oferty merytorycznie bezwartosciowe. Dla mnie
    kodowanie nie ma nic wspolnego z merytoryka postu, natomiast estetyke
    odbiorca powinien moc ocenic sam i na jej podstawie ewentualnie samodzielnie
    zdyskryminowac nadawce.

    I.