PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Data: 2005-07-03 22:08:02
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 03 Jul 2005 23:40:05 +0200, Tomasz Płókarz
    <t...@x...xn--p-ela> zakodował:

    >NaprawdÄ?,
    >aby porozumieÄ? siÄ? z kimĹ? w ParyĹĽu, mozna jechaÄ? samochodem, pociÄ?giem,
    >rowerem, autokarem, polecieÄ? samolotem, zadzwonic, wysĹ?aÄ? list pocztÄ?
    >zwykĹ?Ä?, napisaÄ? przy pomocy jednego z wielu komunikatorĂłw internetowych,
    >wysĹ?aÄ? zwykĹ?ego e-maila... i tak dalej. KaĹĽda z tych mozliwoĹ?ci ma swoje
    >ograniczenia, a niektĂłre z nich - jak na przykĹ?ad zakaz spamowania lub
    >koniecznoĹ?Ä? uzyskania prawa jazdy - jest czysto arbitralnie narzucona.

    Czy jesteś moderatorem PPO? Czy moderatorzy PPO mają takie same
    podejście do swojej (tak, wiem - społecznej) pracy?

    OK, przepraszam, ja myślałem, że brygadzie związanej z PPO zależy,
    żeby to ich samolot miał wzięcie.

    Teraz chyba zrozumiałem podejście. My ustalamy zasady - wstęp tylko w
    zielonych koszulkach, komu się nie podoba - wypad. Ludzie są dla nas,
    nie my dla nich". Jak chcesz, żeby _t_woje ogłoszeni się ukazało, stań
    na głowie i zaklaskaj uszami - takie mamy zasady opisane w FAQ. A jak
    nie masz uszu (czytaj, nie wiesz jak ustawić kodowanie) - to Twój
    problem, bo my nie pomożemy zatrudnić szkoleniowca/informatyka/admina
    żeby _c_i pomógł.

    Generalnie poraża mnie "dbanie o oczy potencjalnych pracowników" -
    żeby przypadkiem nie zobaczyli jakiegoś robaczka (ale skąd się wzięły
    te robaczki i kto to wpuścił na grupę). Bo jeszcze ktoś nie odrzuciłby
    ogłoszenia z "robaczkiem" i rozpocząłby pracę w firmie, której kadrowa
    nie wie co to kodowanie ISO czy UTF (hhhhoorrror i masssakra).
    Smuci mnie też brak (zrozumienia??) celu, misji czy zrozumienia sensu
    istnienia grupy. Moderujcie sobie dalej, za
    literówki/ortografy/e-maile darmowe itp. też odrzucajcie ogłoszenia.
    Im mniej ogłoszeń (byle pięknych) tym większa Wasza chwała Panowie
    Moderatorzy - będziecie mieli swój zaciszny kącik na który mało kto
    będzie zaglądał, mało komu przyniesie pożytek - ale Wy będziecie mieli
    co wpisać do CV jako działalność społecznie pożyteczną, znajomość
    kodowania itp.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded